Menu

Zoekresultaten

Spraakherkenning

Spraakherkenning Praktijken aangesloten bij HZK maken gebruik van spraakherkenning. HZK ondersteunt hierbij en heeft deze nieuwe innovatieve werkwijze opgenomen als module binnen Meer Tijd voor

Lees verder →

Beeldbellen

De HZK ondersteunt praktijken om gebruik te maken van beeldbellen als duurzaam onderdeel van de reguliere zorg. Tijdens de 1e COVID-19 golf, begin 2020, is de

Lees verder →

Datamanagement

Data kunnen huisartsen ondersteunen bij de praktijkvoering en het leveren van zorg. Hierbij valt te denken aan de versterking van de eigen informatiepositie (business intelligence)

Lees verder →

eHealth

Toepassing van digitale informatie als communicatiemiddel om de gezondheid en gezondheidszorg te ondersteunen en/of te verbeteren (definitie eHealth NICTIZ) speelt een rol in veel verschillende

Lees verder →

Ondersteuning HIS

Doel beperking HIS-en in de regio  Het gebruik van één of twee HIS-en draagt bij aan meer uniformiteit van werken binnen de regio’s. De dossieroverdracht

Lees verder →

Visie digitalisering

Wij willen huisartsen(praktijken) t.a.v. de eerstelijnszorg een regie-voerende positie in de regio laten innemen op het gebied van digitalisering, met de nadruk primair op: Het

Lees verder →